شناسهٔ خبر: 108523 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید استاندار عنوان کرد:

عملیات اجرایی احداث کنارگذر شهر ایوان شتاب می گیرد

بازدید استاندار ایلام از کنارگذر ایوان (2).JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید حسن بهرام نیا استاندار ایلام وسارا فلاحی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی از کنارگذر ایوان، از تسریع اجرای این طرح خبر داد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ایلام، عبدالله بهادری، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید استاندار و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی از کنارگذر شهر ایوان گفت: طول این پروژه ۹ کیلومتر است که در چند سال گذشته عملیات اجرایی آن شروع شده بود اما با وجود معارضین و زمینداران منطقه پیشرفت کار مناسب نبود، با تمهیداتی که در نظر گرفته شد مطالبات زمینداران منطقه پرداخت شد و از این نظر دیگر مسئله ای وجود ندارد.

بهادری افزود: کار پیمانکار قبلی با توجه به وضعیت تخصیص اعتبارات و ... خاتمه یافت و هم اکنون پروژه در دو قطعه ۶ و ۳ کیلومتری توسط دو پیمانکار آغاز شده است.

وی مبلغ قرارداد اولیه این طرح در مجموع ۱۶۵ میلیارد تومان (۱۰۱ میلیارد برای قطعه ۶ کیلومتری و ۶۴ میلیارد تومان برای قطعه ۳ کیلومتری) عنوان کرد و افزود: برای اجرای کنارگذر شهر ایوان ۴۴ دستگاه پل احداث می شود که دو دستگاه از این پلها، پل بزرگ با دهانه ۵۰ متری ​هستند.