شناسهٔ خبر: 108539 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری مطالبات مردمی صورت پذیرفت؛

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با نماینده مردم بجنورد در مجلس

نشست مدیر کل با نماینده خراسان شمالی به منظور پیگیری مطالبات مردمی، جلسه مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با نماینده مردم شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، به منظور پیگیری مطالبات مردمی، جلسه مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با نماینده مردم شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی  برگزار شد.

در این جلسه پاکمهر، نماینده مردم شریف شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونین حضور داشتند و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مردمی، جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه‌ و‌ شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: در جهت کمک به شهرداری شهرهای کوچک، مشکل این شهرداری ها را حل خواهیم کرد تا به همین جهت بتوانیم توسعه شهری را افزایش دهیم.

وی در ادامه افزود: بحث نهضت ملی مسکن تاکنون در بسیاری از شهرهای استان آغاز شده است و مشکل خاصی در این خصوص نداریم.

گفتنی است در این نشست مشکلات مرتبط با پیگیری امور مربوط به ایثارگران در بحث انتقالی از کلان شهرها، پیگیری امورات مربوط به سرمایه گذاران در استان،  پیگیری امورات نهضت ملی مسکن در شهر گرمه و قاضی، پیگیری محور بجنورد به سنخواست و پیگیری زمین جهت احداث مجتمع آموزشی حصارگرمخان از مواردی بود که بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.