شناسهٔ خبر: 108596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان شیروان / ثبت نام بیش از هشت هزار و ۸۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شیروان

شورای مسکن شیروان خراسان شمالی شورای مسکن شهرستان شیروان با محوریت بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین بررسی دیگر مسائل حوزه مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، اولین نشست شورای مسکن شهرستان شیروان در سال جدید به ریاست اسماعیل زاده، فرماندار شیروان و با حضور جدی، نماینده مردم شریف شهر شیروان در مجلس شورای اسلامی، قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، محمدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و دیگر روسای این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شیروان برگزار شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه گفت: تاکنون بیش از هشت هزار و ۸۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان ثبت نام کردند که از این تعداد برای ۲۰۹۵ نفر افتتاح حساب انجام شده است.

وی اضافه کرد: از تعداد مذکور ۳۳۵ نفر آورده اولیه خود را واریز کرده اند و ۴۱۸ نفر نیز به پروژه تخصیص داده شدند.

قاسمی بر تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شیروان تاکید کرد و افزود: مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شیروان برطرف شده است و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آماده اجرای این طرح است و بزودی تجهیز کارگاه این طرح انجام خواهد شد.

گفتنی است در نیمه اول فروردین ۱۴۰۱ عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۲۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان شمالی و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در آغاز شد.