شناسهٔ خبر: 108616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد

پایه شناسی و اجرای پروژه های مهم در استان تهران در دستور کار قرار گرفت

حضور ریس برنامه و بودجه استان تهران رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت : استراتژی سازمان مدیریت برنامه و بودجه این است که هر دستگاهی که خدمات رسان نزدیک به مردم است مورد توجه ویژه ای قرار گیرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) ، علاالدین ازوجی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از نزدیک نسبت به ارائه خدماتی که در این مجموعه به مردم داده می‌شود مطلع و نسبت به برطرف سازی موانع و مشکلات در جهت تحقق اهداف میان مدت و بلند مدت مبنی بر کاهش تصادفات ، ساماندهی نیروهای انسانی ، برطرف سازی مشکلات جاد های دستورات لازم را تاکید کرد .

ازوجی راهداری را به عنوان یکی از دستگاههای بزرگ استان عنوان کرد و افزود: درخواستهای مطالباتی بالا است اماحقوق راهداری اولویت درخواست های مطالباتی قرار می‌گیرد .

وی ادامه داد : با رویکردی ناظر بر تحقق رشد در استان و کشور می‌توان به مواردی همچون ثبات در سیاست‌ها ، مدیریت اقتصادی ، اجتماعی با هدف پیش‌بینی پذیر نمودن تحولات آتی برای فعالان اقتصادی که راهداری و حمل و نقل زمینه ساز این رشد میباشد اشاره کرد با تلاش در جهت ایجاد چنین فضایی می‌توان تحقق رشد اقتصادی استان را نیز در دسترس دید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص مرتفع سازی بخشی از موانع و مشکلات به بازنگری در ضوابط و مقررات اشاره و تصریح کرد : اعتبارات به صورت عمرانی بند (ز) که انجام شده است امسال بیشتر مورد توجه قرار میگیرد و همچنین بند (د) تبصره ۱۱ مربوط به بافت فرسوده و حریم خارج از حریم مورد توجه است که میطلبد پروژه هایی که مربوط به بند ( ز) باشد شناسایی و مورد توجه قرار گیرد

ازوجی عنوان کرد : در بحث استانی راهداری با جان مردم ارتباط نزدیک دارد و با جان و اموال مردم ارتبا مستقیم دارد میطلبد در خصوص پیشرفت مسولیت اجتماعی برخی سازمان های بزرگ با که بهبود سلامت افراد در حین سفر ارتبط دارند مشارکت های لازم صورت گیرد

این مقام مسول ادامه داد : منابع تزریق شده به ادارات استان تهران به درستی هزینه میشود و تصریح کرد یکی از اقدامات مهمی که می‌تواند نقش موثری در جلوگیری از بین رفتن منابع ایفا کند پایه شناسایی و اجرای پروژه‌های مهم است. در ادامه مهندس حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص حقوق راهداران در محورها منابع محدود، تخصیص اعتبارات جهت اجرای پروژه ها، نحوه بارگزاری مناقصات و همچنین تبدیل وضعیت ایثارگران، توسعه چرخه حمل و نقل استان تهران به شرح سخن پرداخت .

وی در این نشست بر تسریع در امر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی بخصوص نیروهای ایثار گر و همچنین تامین مطالبات حقوق راهداران تاکید کرد و افزود میطلبد با حمایت های رئیس سازمان برنامه و بودجه با رویکردی تخصصی،جهادی و کاملاً آشنا با تکنیک‌های مدیریتی بتواند در سایه تعامل با وزراء و تمامی ارگان‌ها از ظرفیت‌ها استفاده کرده، حمایت از راهداران را ارتقاء داد شایاین ذکر است.

در این جلسه سلیمانی ، رئیس برنامه و بودجه سازمان مدیریت برنامه ریزی و سازمان برنامه و بودجه ،  معاونین اداره کل ، ذیحسابی اداره کل ، رئیس اداره روابط عمومی ، رئیس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه ، رئیس اداره برنامه بودجه حضور داشتند.