شناسهٔ خبر: 108617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای هفتم اردیبهشت ماه روز ایمنی حمل و نقل

ایمنی حمل و نقل عامل مهمی در توسعه اقتصاد

ایمنی حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: پیشرفت متوازن بخش حمل و نقل وبهره برداری مناسب از آن منجر به افزایش امنیت ملی می‌شود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) حیدر نوروزی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به مناسبت هفتم اردیبهشت ماه روز ایمنی حمل و نقل به اهمیت ایمنی حمل و نقل در رشد و توسعه در توسعه اقتصادی و اجتماعی پرداخت .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ، اظهار داشت: حمل و نقل از جمله بخش های زیربنایی اقتصاد به شمار می رود که فرآیند توسعه اقتصادی را تحت تاثیر قرار می دهد و پایه مبادله های بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است از این رو ایمنی بخش حمل و نقل را باید یکی از مؤلفه های اصلی جهت پیشرفت در جوامع رشد یافته دانست.

وی تصریح کرد : حفاظت از شبکه حمل و نقل با رویکرد پیشگیرانه این اطمینان را به جامعه می دهدئ که این فضا به خوبی مدیریت شده و تحت نظارت و مراقبت است. از این رو ایمنی و امنیت را باید از ویژگی های بدیهی تمام شیوه های خدمات حمل و نقل عنوان کرد.

حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران افزود : با عنایت به روز ملی ایمنی حمل و نقل در هفتم اردیبهشت ماه، بر خود وظیفه دانسته این روز را بر پرچمداران صنعت ایمنی حمل و نقل جاده ای که امانتداران و شب زنده داران این عرصه اند و همچنین به تمامی دست اندرکارانِ صنعت ایمنی حمل و نقل کشور که بی شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در گرو همکاری و مساعی تلاشگران این حوزه می باشد، تبریک گفته و از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی برای این قشر فعال و پویا را درمسیر تحقق اهداف متعال ایران سلامی خواستاریم.