شناسهٔ خبر: 108659 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه؛

محور پاوه به نوسود در استان کرمانشاه بازگشایی شد

ریزش برداری - پاوه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: محور پاوه به نوسود که بامداد امروز به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) ابراهیم شهریاری گفت: محور پاوه به نوسود حوالی دوآب به دلیل بارش شدید باران و ریزش کوه مسدود شده بود که با حضور به موقع نیروهای راهداری بازگشایی شد و هم‌اکنون مسیر رفت و برگشت در دو لاین باز است.

شهریاری اضافه کرد: عملیات ایمن‌سازی و ریزش‌برداری توسط راهداران انجام شده و در اسرع وقت مسیر فوق بازگشایی و در اختیار مردم قرار گرفت.

شهریاری با بیان این مطلب که در سالهای گذشته هم بر اثر سرما، رعد و برق این شکنندگی سنگها بارها ریزش کوه اتفاق افتاده و توسط نیروهای راهداری پاکسازی شده است، اظهار کرد: با توجه به جغرافیای کوهستانی شهرستان پاوه احتمال ریزش کوه در جاده های پاوه وجود دارد.

وی گفت: با حضور به موقع و تلاش پرسنل راهداری شهرستان پاوه بعد از چند ساعت این مسیر بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این محور بلامانع است.

وی در پایان از شهروندان و هم‌استانی‌ها درخواست کرد که با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه در مسیر‌های استان تردد داشته باشند.

انتهای پیام/