شناسهٔ خبر: 108673 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار شهردار بجنورد با مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی:

مسائل و مشکلات فی مابین راه و شهرسازی استان با شهرداری بجنورد بررسی شد

دیدار با شهردار خراسان شمالی حمیدی، شهردار بجنورد با قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات فی مابین این اداره کل با شهرداری بجنورد دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در این دیدار از پیگیری ها و تلاش های شهرداری بجنورد در صدور پروانه پروژه برکت بجنورد در قالب طرح جهش تولید مسکن تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: شهرداری ها در بحث جهش تولید مسکن می توانند کمک بزرگی به اجرای طرح و تسریع در طرح مذکور داشته باشند و انشالله با صدور این پروانه شاهد اقدامات بزرگتری در طرح جهش تولید مسکن در استان داشته باشیم.

قاسمی به بحث بازآفرینی شهر بجنورد اشاره کرد و افزود: محلات و معابر خاکی که در شهر وجود دارد در جهت تامین قیر در قالب طرح بازآفرینی برای آسفالت به راه و شهرسازی استان توسط شهرداری بجنورد اعلام شود تا پیگیری لازم صورت گیرد.

موارد مربوط به طرح های تفصیلی و جامع شهر بجنورد، مسائل مربوط به حوزه ی زمین و مسکن، بازگشایی انتهای خیابان قیام، حل و فصل مشکلات مربوط به محوطه سازی، آسفالت و آماده سازی گلستان شهر، تخصیص قیر به مناطق بافت فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی، پیگیری قطعات مسکونی جهت احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس، پروژه بافت فرسوده ارمغان بجنورد و تعدادی دیگر از مسائل کلان فنی و شهرسازی از موضوعات این جلسه بود.

لازم به ذکر است در این جلسه معاونین و روسای مرتبط با موضوعات حضور داشتند.