شناسهٔ خبر: 108769 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان قزوین:

میز ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی بر پا شد

image_2022_4_28-12_25_59_269_9F5.jpg رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گفت: با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی از تمامی حوزه‎‌های خدمت رسانی، میز ارتباطات مردمی در استان برگزار و درخواست‌های ارباب رجوع جهت بررسی، پیگیری و رسیدگی ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از قزوین، سید علی هاشمی با اعلام این خبر گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت، به عنوان نمایندگان وزیر به همراه مدیران کل استان و نمایندگان وزارتخانه در این برنامه حضور داشتند تا درخواست ارباب رجوع در کلیه بخش های مربوط به خدمات راه و شهرسازی ثبت و رسیدگی شود.

هاشمی افزود: در میز ارتباطات مردمی، ارباب رجوع ضمن طرح درخواست خود با مسئول استانی، دستور لازم را از نماینده ملی نیز دریافت کرده و نتیجه این پیگیری با توجه به کدهای اعلام شده، قابل پیگیری خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی عنوان کرد: تیم های پاسخگویی حاضر در میز ارتباطات مردمی شامل حوزه‌های املاک، مسکن و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بانک مسکن، حمل و نقل ریلی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی (در محل بنیاد مسکن)، بازآفرینی و احیای بافت فرسوده شهری، هواشناسی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل بودند.

میز ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، همزمان با سفر رییس جمهور به استان قزوین در روز چهارشنبه مورخ ٧ اردیبهشت ماه از ساعت ١۴ تا ٢٢ در اداره کل راه و شهرسازی استان واقع در قزوین، بلوار مدرس، تقاطع خیابان فلسطین برپا شد.