شناسهٔ خبر: 108920 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

حمل‌ونقل دریایی در هفته‌ای که گذشت؛

آزادسازی کامل سواحل دولتی و نظامی در مازندران/ جزئیات ۱۹ مجوز جدید احداث سازه‌های ساحلی و دریایی در خوزستان/ آخرین اقدامات بندر بوشهر برای پشتیبانی از جام جهانی قطر

مجتمع بندری انزلی احداث و بهره‌برداری از انبار چندمنظوره ۹۰۰۰ متری بندر شهید بهشتی پیش از موعد، جزئیات ۱۹ مجوز جدید احداث و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی در استان خوزستان از مهمترین خبرهای حوزه بنادر و دریانوردی در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل دریایی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

سواحلِ در اختیار نهادهای دولتی و نظامی در مازندران به طور کامل آزادسازی شده است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: در استان مازندران، سواحلی که در اختیار نهادهای دولتی و نظامی بود، به طور کامل آزادسازی شده است.

احداث و بهره‌برداری از انبار چندمنظوره ۹۰۰۰ متری بندر شهید بهشتی پیش از موعد

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از بهره‌برداری پیش از موعد پروژه سرمایه‌گذاری احداث انبار ۹۰۰۰ متری چندمنظوره در بندر شهید بهشتی خبر داد

جزئیات ۱۹ مجوز جدید احداث و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی در استان خوزستان

رییس کارگروه بازرسی و نظارت بر سواحل اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از صدور مجوز ۱۹ سازه ساحلی و دریایی در سواحل استان بر اساس الزامات و مقررات ملی و بین‌المللی خبر داد.

تشریح آخرین اقدامات بندر بوشهر برای پشتیبانی از جام جهانی قطر

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: اسکله برای پهلودهی کشتی های کروز در پایانه مسافری دریایی بوشهر تا پایان مردادماه سال جاری به بهره برداری می رسد.