شناسهٔ خبر: 108950 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور خبر داد:

بارش باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و محورهای برون‌شهری ۸ استان کشور

بارش باران شدید کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد سنگین و بسیار سنگین در محورهای خروجی از استان تهران به استان‌های شمالی کشور خبر داد.

حمیدرضا فرامرزی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری ۱۲ اردیبهشت را اعلام کرد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام این مطلب که تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: محور چالوس در مسیر جنوب به شمال حدفاصل درده  تا گرماب، محدوده های نسا، گچسر حدفاصل پیچ سرهنگ تا سیه بیشه و ولی‌آباد تا هزارچم دارای ترافیک سنگین است.

فرامرزی ادامه داد: آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۹ تا تونل شماره ۱۲، تونل شماره ۱۵ تا تونل شماره ۱۶ و تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر، محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا حدفاصل پلور تا وانا و محدوده‌های بایجان و سه‌راهی چلاو، محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل گیلاوند  تا دماوند و محدوده پل سفید، و آزادراه قزوین-رشت محدوده عوارضی قزوین و حدفاصل منجیل تا رودبار دارای ترافیک سنگین است.

وی با اشاره به اینکه محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اعلام کرد: در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت ترافیک سنگین است. همچنین آزادراه تهران-قم محدوده عوارضی تهران به حرم ترافیک نیمه‌سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.