شناسهٔ خبر: 108994 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای افزایش ایمنی تردد صورت گرفت:

تسریع در عملیات بهسازی و آسفالت محور ساری- جویبار- کیاکلا

روکش آسفالت همدان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، از ادامه تعریض و آسفالت در محور کیاکلا به جویبار با هدف ایمن سازی و افزایش ایمنی عبور و مرور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، سهراب طور گفت: يكي از اهداف راه و شهرسازي استان ايمن سازي محورها جهت تامين سلامت كاربران جاده اي مي باشد و امروزه به منظور كاهش تعداد و شدت تصادفات و بالطبع كاهش خسارتهاي وارده، طرح حذف نقاط پرحادثه به عنوان بخشي از سيستم مديريت ايمني اجرا مي شود، لذا براساس مطالعات و اولويت بندي به عمل آمده ساماندهي و ايمن سازي محور کیاکلا- جویبار  با هدف افزايش ضريب ايمني شتاب مضاعف گرفت. 

معاون مهندسی و ساخت یادآور شد: محور ساری- جویبار به طول ۱۷ کیلومتر عملیات تعریض و بهسازی آن به طور کامل انجام و زیر بار ترافیک قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا محور جویبار – کیاکلا به طول ۱۳ کیلومتر، عملیات تعریض و بهسازی باند جنوبی محور کیاکلا- جویبار به طول ۵ کیلومتر به بهره برداری رسیده و ادامه مسیر در دست اقدام است.

گفتنی است: تملک و ارزیابی زمین های مربوط به پروژه، مطالعات و نظارت کارگاهی و ایمن سازی و پرداخت مطالبات پیمانکاران توسط این اداره کل در حال انجام بوده و همچنین ۸۰۰ متر از محور جویبار – کیاکلا با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال انجام است.