شناسهٔ خبر: 109003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

افزایش ۱۲۲ درصدی تردد دراستان اردبیل

تردد جاده ای.jpg مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۱۲۲ در صدی آمار تردد در ایام تعطیلات عید فطر در جاده های استان اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از محور اردبیل - آستارا گفت:در بازه زمانی ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت ماه ۲۷۱ هزار و ۶۲۰ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به اینکه در این ایام بیشترین آمار تردد مربوط به محورهای اردبیل- آستارا،نیر – سراب و اردبیل - سرچم می باشد اظهار کرد: ۸۶ هزار و ۶۳۱ تردد در محور اردبیل آستارا،۵۱ هزار و ۸۱۴ تردد در محور نیر سراب و همچنین ۳۶ هزار و ۷۳۰ تردد نیز در محور اردبیل-سرچم به ثبت رسیده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل در این ایام  ازثبت ۱۵۰  هزار و ۷۷۹ تردد وسیله نقلیه در مبادی ورودی استان اردبیل خبرداد و بیان کرد: ۱۲۰ هزار و ۸۴۱ وسیله نقلیه نیز از مبادی خروجی استان تردد داشتند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۲۲ هزار و ۱۷۳ مورد تردد در جاده های استان به ثبت رسیده بود رشد چشمگیری را شاهد هستیم خاطرنشان کرد: سال گذشته در همین ایام ۵۸ هزار و ۷۵۹ تردد در مبادی ورودی و ۶۳ هزار و ۴۱۴ تردد نیز در مبادی خروجی استان اردبیل ثبت شده بود.

 عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و خاطرنشان کرد :مردم و مسافران قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی باسامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان تماس بگیرند.