شناسهٔ خبر: 109048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد

نشست فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت بسیج ادارات برگزار شد

پایگاه های حوزه مقاومت بسیج ادارات مازندران نشست فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت بسیج ادارات کل با محوریت رزمایش جهادگران فاطمی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (مازندران)، نشست فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت بسیج ادارات کل با محوریت رزمایش جهادگران فاطمی با حضور دکتر سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان و سرهنگ شعبانی فرمانده سازمان بسیج ادارات و دیگر اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران برگزار شد.
 سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن خیر مقدم به مدعوین عزیزگفت: خداوند را شاکریم که میزبان فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران هستیم.

 نظری با تاکید بر سخن رهبری مبنی  براینکه بسیج یک تشکیلات صرف نیست بلکه یک تفکر برگرفته از امامان معصوم می باشد تصریح کرد: مقام معظم رهبری در یکی از تعاریف خودشان فرمودند بسیج یعنی امام علی (ع) که تمام وجودشان وقف اسلام بود ، در واقع  همانطور که ما شاهد بودیم بسیج در  تمامی صحنه های حساس انقلاب اسلامی همیشه به خوبی نقش خود را ایفا کرده است و هر جا که ورود کرده پیروز مندانه خارج شده است، ما نیز بایستی قدر و ارزش تلاش آن ها را بدانیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود نشست های چهره به چهره و روشنگری بسیج را مفید دانست و گفت: امروزه دشمن با در اختیار داشتن تجهیزات و سیستم های قدرتمند ارتباطی تلاش می کند اعتقاد مردم به انقلاب و اسلام را از بین ببرد و وظیفه تک تک افراد، ضمن شناخت از نقشه های مختلف دشمن، روشنگری و بصیرت افزایی است ضمن اینکه بسیج همواره در طول تاریخ پس از انقلاب در تمام صحنه ها اعم از دوران دفاع مقدس، سازندگی و کمک به عمران وآبادانی کشور در صف اول بوده که یکی از نمونه های موفق آن در عمران و سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء می باشد که کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشته است.

نظری گفت: در این چهل سال عمر با برکت بسیج و انقلاب، فتنه های زیادی توسط دشمنان ایجاد شد که با درایت و حکمت رهبری عزیز و حضور مردم  با بصیرت که تفکر بسیجی داشتند  خنثی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان خاطر نشان کردند که روشنگری از نوع چهره به چهره بهترین سلاح برای مقابله با دسیسه دشمن است و یکی از مهمترین کارکرد بسیج شرکت در اردوهای جهادی و این نشست ها است که حقایق و ترفندها ویژه دشمن را با روشنگری تبیین می کند.