شناسهٔ خبر: 109066 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

۱۸۹۰ واحد از پروژه های مسکن مهر به نهضت ملی مسکن تبدیل خواهد شد

نهضت ملی مسکن خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تبدیل شدن ۱۸۹۰ واحد از پروژه های نیمه تمام فاقد متقاضی مسکن مهر استان به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه شورای مسکن اداره کل به ریاست قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و با حضور محمدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاونین، روسای ادارات و کارشناسان مرتبط با موضوع با هدف بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن استان برگزار شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن یکی از استان های موفق هستیم، گفت: نسل آینده ما باید امنیت مسکن داشته باشند و این وظیفه ما را دو چندان خواهد کرد و باید تلاش را چند برابر کنیم که در تمامی جبهه های نهضت ملی مسکن، استان برتر باشیم.

وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بحث نهضت ملی مسکن گفت: امروزه واقعیت بسیار مهم بحث مسکن این است که مردم مسکن میخواهند و موضوع نهضت ملی مسکن در دستور کار کشور و این اداره کل قرار گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: در بحث واگذاری زمین به گروه های ساخت، تاکنون ۱۱۷ نفر از متقاضیان در حال انعقاد قرارداد هستیم که نیاز است فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

وی همچنین به بحث بازآفرینی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی و کمک به شهرداری ها، نیاز است اسناد و مدارکی که جهت انجام مراحل مناقصه ضرورت دارد سریع تر به دبیرخانه ستاد بازآفرینی استان ارسال گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار داشت: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که تامین زمین صورت گرفته است و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان متولی کار به زودی کار را شروع خواهد کرد.