شناسهٔ خبر: 109120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال ۱۴۰۰ صورت گرفت:

برگزاری حدود ۳۹ هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان

میلاد وفادار.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته مدیران و کارکنان این اداره کل در قالب ۳۸ هزار و ۹۲۱ نفر ساعت آموزش، دوره های آموزشی متعدد را گذراندند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، میلاد وفادار اظهار داشت: ۳۳ هزار و ۱۹۲ نفر ساعت روز آموزش این مدت برای کارکنان و پنج هزار و  ۷۲۹ نفر ساعت آموزش نیز برای مدیران این اداره کل بود که در قالب دوره های مديريتی و مهارتی برگزار شد.

وی ادامه داد: از مهمترین دوره های برگزار شده در سال ۱۴۰۰ در این اداره کل می توان به سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت و کاربرد آن در امور مالی، مدیریت رفتار سازمانی، آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیریت رفتار سازمانی، آشنایی با قوانین محاسبات و محاسبات عمومی کشور، مدیریت دانش سازمانی، آشنایی با فناوری‌های مالی و کاربرد آن‌ها در صنعت، مهارت‌های زندگی، فرهنگ سازمانی و برنامه ریزی و اقدام در بحران اشاره کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهميت آموزش درون سازمانی گفت: برگزاری دوره های آموزشی علاوه بر ياددهی مهارتی خاص، منجر به نوآوری و خلاقيت در افراد می شود كه اين خود به شكوفايی سازمان كمک می کند.
وی تاکید کرد: تمام تلاش این اداره کل به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش بهره ‌وری بر این است با توسعه و ارتقاء توانایی‌ها و مهارت‌ها و افزایش دانش، کارایی کارکنان را افزایش دهد.