شناسهٔ خبر: 10913 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اختصاص ۵۲ هزار تن قیر رایگان برای آسفالت محورهای لرستان

آسفالت مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان از اختصاص ۵۲ هزار تن قیر رایگان برای آسفالت جاده ها و معابر روستایی و شهری این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره كل راه و شهرسازي لرستان، شهرام ملکی در جلسه ستاد پیگیری پروژه های ملی استان ،ضمن اعلام این خبر گفت: در خلاصه بودجه سال ۹۳ یک ظرفیت شناور مبنی بر استفاده از قیر رایگان وجود داشت که لرستان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

ملکی در این باره افزود :سال گذشته در ردیف بند «ی» تبصره دو قانون بودجه مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان برای تأمین ۵۰۰ هزار تن قیر رایگان به شهرها و روستاها پیش بینی شده بود.

وی در ادامه افزود: سال گذشته از ۵۰۰  میلیارد تومان پیش بینی شده برای تأمین قیر مورد استفاده شهرها و روستاها ،این استان توانست از ۵۵ میلیارد تومان آن استفاده کند که در این زمینه رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

ملکی با بیان اینکه در سال گذشته از  ۵۰۰ هزار تن قیر رایگان ،توانستیم ۵۲ هزار تن آن را برای آسفالت شهرها و روستاهای استان به کار گیریم،گفت: امسال موضوع تخصیص قیر رایگان در ردیف بند «ف» تبصره دو قانون بودجه آورده شده که میزان قیر رایگان از ۵۰۰ هزار تن به دو میلیون تن قیر ارتقاء یافته که علاوه بر آن امسال شهرهای داراي جمعيت زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز در این تبصره لحاظ شده اند و می توانند از این قیر رایگان بهره مند شوند./

نظر شما