شناسهٔ خبر: 109219 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

حمل‌ونقل ریلی در هفته‌ای که گذشت؛

فرصت تاریخی همکاری روسیه با ایران در حوزه ریلی/قرارداد فاینانس با روسیه برای تکمیل کریدور شمال- جنوب

پرچم ایران و روسیه از مهم‌‌ترین اخبار در حوزه حمل‌و نقل‎ ریلی هفته گذشته می‌توان به همکاری‌های ایران و روسیه در حوزه ریلی کشورمان از جمله قرارداد فاینانس با روسیه برای تکمیل کریدور شمال- جنوب و تاممین بخشی ار لکوموتیو مورد نیاز ایران توسط روسیه اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل ریلی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

مذاکره با روسیه برای تامین بخشی از لکوموتیو مورد نیاز کشور / فرصت تاریخی همکاری روسیه با ایران در حوزه ریلی

مدیر عامل شرکت راه‌آهن از مذاکرات با مقامات حمل‌و‌نقلی روسیه خبر داد و گفت:‌تکمیل راه آهن رشت- آستارا، اصلاح و برقی سازی خط ریلی اینچه برون - گرمسار و تامین بخشی از لکوموتیو مورد نیاز کشور از جمله موضوعات مورد گفت‌وگو با مقامات روسیه بود.

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای خردادماه

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا ۳۱ خرداد ماه، از صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری، به صورت همزمان از طریق اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت در سراسر کشور آغاز شد.

استفاده از ۳ روش تامین مالی پروژه رشت- آستارا/ قرارداد فاینانس با روسیه برای تکمیل کریدور شمال- جنوب/۱۷ هزار میلیارد تومان برآورد هزینه تکمیل راه آهن رشت - آستارا

سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه آهن منطقه دو از ۳ روش تامین مالی برای پروژه راه آهن رشت- آستارا خبر داد و گفت: قرارداد فاینانس توسط روسیه از راهکارهای پیش رو برای تامین مالی این پروژه است.

هدفگذاری جذب ۲۰ میلیون تن کالا تا پایان امسال

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی بر هدفگذاری جذب ۲۰ میلیون تن کالا تا پایان سال جاری در راستای تقویت و توسعه ترانزیت کشور خبر داد.