شناسهٔ خبر: 109247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

اهتمام جدی اداره کل راهداری آذربایجان غربی برای پیگیری و انجام مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اهتمام جدی این اداره کل برای پیگیری و انجام مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، بهزاد برقی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در راستای تحقق برنامه های محرومیت زدایی دولت مردمی و به دنبال سفرهای شهرستانی استاندار معزز استان به شهرستانهای مختلف آذربایجان غربی، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان برحسب رسالت و وظیفه خود پیگیر جدی مصوبات این سفرها در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای بوده و با اهتمام ویژه تا تحقق کامل این مصوبات تلاش می‌کند.

وی افزود: مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار به شهرستانهای مختلف من جمله شهرستانهای چالدران، سردشت، سلماس، باروق، چهاربرج، بوکان و میاندوآب در حال اجرا، برآورد، پیگیری تخصیص اعتبارات و یا برگزاری مناقصه هستند.

برقی اظهار داشت : از پروژه های درحال اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار می توان به  بهسازی و آسفالت سه راهی ماته خرپه - کهریز- اسبشه- گرماویچ و شناتالان به طول ۱۱ کیلومتر در شهرستان سلماس و اصلاح نقطه حادثه خیز شیخلر در شهرستان بوکان اشاره کرد.

 وی افزود : برخی از مصوبات سفرهای شهرستانی نیز از جمله اجرای آسفالت روستاهای آنتنی در شهرستان چالدران ، آسفالت مسیر جبرند تا نالاس به طول ۱.۵ کیلومتر در شهرستان سردشت و نیز مصوبه ارتقای ایمنی راه ها ( تابلوهای هشدار دهنده و خرید رنگ ) در شهرستان میاندوآب در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برخی از مصوبات سفرهای استانی استاندار در مرحله درخواست اعتبار قرار دارد اظهار داشت : با توجه به جدیت دولت محترم و شخص استاندار معزز استان برای اجرای کامل مصوبات پیش‌بینی می‌شود با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد تحقق برنامه های محرومیت زدایی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان باشیم.