شناسهٔ خبر: 10931 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

راهنمای مسافران در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اجرا می‌شود:

اجرای طرح راهنمای مسافر نقطه عطفی در ارائه خدمات فرودگاهی

رحمت‌اله مه‌آبادی نشست آموزشی و توجیهی عوامل راهنمای مسافر در ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، رحمت‌اله مه‌آبادی در نشست توجیهی و آموزشی عوامل اجرایی راهنمای مسافر ضمن ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در این خصوص گفت: اجرای این طرح در فرودگاه‌ها نقطه‌ی عطفی در برنامه‌ریزی و ارائه خدمات فرودگاهی است.

وی گفت: طرح راهنمای مسافر می‌تواند از فرودگاه مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور آغاز و دستاوردش در این فرودگاه در همه فرودگاه‌ها بکار گرفته شود.

مه‌آبادی در جریان این حضور گفت: پاسداشت و صیانت از حق مردم در ارائه خدمات راهنمای مسافر شیوه‌یی نوین در خدمت‌رسانی فرودگاهی است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور بر برخورداری از ظاهر مناسب و اخلاق پسندیده و آگاهی از خدمات فرودگاهی عوامل اجرایی راهنمای مسافر تاکید کرد و گفت: راهنمای مسافر برای جلب رضایت مسافران و کاهش استرس آنها می‌بایست همگام با مسافر باشند.

وی ضرورت اجرای این طرح را تکریم و صیانت از حقوق شهروندی و کاهش استرس مسافران و پاسخگویی به سوالات آنان عنوان کرد و اظهار کرد: عوامل اجرایی این طرح باید با مهمان‌نوازی و گشاده‌رویی برخورد کنند.

مه‌آبادی همچنین از انتخاب راهنمایان برتر مسافر به صورت ماهانه خبر داد و تاکید کرد؛ سیستم به‌دنبال حفظ و افزایش تعداد کارمندانی است که ارزش‌آفرینی می‌کنند و ارزش‌های سیستمی را ترویج می‌دهند.

آموزش به عوامل اجرایی طرح راهنمای مسافران در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد طی دو نوبت با محور آموزش‌ نحوه راهنمایی مسافران و خدمات فرودگاهی انجام شده‌است.

در این نشست علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و بهمن باقری مدیر پروژه نظارت بر خدمات فرودگاهی نیز حضور داشتند./

نظر شما