شناسهٔ خبر: 109336 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با رای گیری به شکل الکترونیکی؛

اعضای دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان انتخاب شدند/معرفی اعضا به وزیر راه و شهرسازی

جلسه مجازی انتخابات نظام مهندسی ساختمان منتخبان انتخابات دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به تعداد دو برابر ظرفیت نهایی و اسامی آنها به وزیر راه و شهرسازی ارایه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انتخابات دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور امروز ۲۲ اردیبهشت به شکل الکترونیکی برگزار و اعضای شورا با لحاظ دو برابر تعداد اعضای اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

در این دوره از انتخابات در رشته عمران ۴۴ نفر، ترافیک ۴ نفر، نقشه‌برداری ۴ نفر، برق ۸نفر، مکانیک ۸ نفر، معماری ۱۴ نفر و شهرسازی ۴ نفر انتخاب شدند که اسامی آنها به استحضار وزیر راه و شهرسازی می‌رسد. مقرر است تا از ۶۴ نفر اعضای منتخب ۳۲ نفر انتخاب نهایی شده که ۲۵ نفر از آنها از جمله اعضای اصلی و ۷ نفر عضو علی‌البدل خواهند بود و در این دوره مسئولیت در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را برعهده خواهند داشت. 

بر اساس آیین نامه اجرایی قانون، شورای مرکزی از میان خود ، ۳ نفر را به منظور تعیین رئیس به وزیر راه و شهرسازی معرفی و وزیر راه و شهرسازی نیز از بین آنها ، یک نفر را به رییس‌جمهور معرفی می‌کند تا با حکم ریاست جمهور سکاندار سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور مشخص بشود.