شناسهٔ خبر: 109401 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظورارتقا ایمنی جاده ها صورت پذیرفت:

اجرای ۱۴کیلومترروکش آسفالت درمحورهای روستایی منطقه سیستان 

index..jpg سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان ازاجرای عملیات‌۱۴کیلومتر روکش آسفالت درسطح محورهای روستایی منطقه سیستان از ابتدای سالجاری تاکنون خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی(سیستان و بلوچستان)رحمت نارویی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری ۱۴کیلومتر روکش آسفالت در محورهای روستایی حوزه سیستان به صورت امانی توسط دستگاه های ماشین آلات راهداری استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه راههای روستایی یکی از مهمترین بخش های زیربنایی در توسعه محسوب می شود، گفت: راهداران‌ این اکیپ با تمام توان و تجهیزات خودراجهت‌ایمن سازی و بهسازی محورهای روستایی به کار گرفته اند‌ تا ایمنی در مسیرها ارتقا و تصادفات کاهش یابد.

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان ادامه داد: از این رو به منظور تسهیل در امر ترددو افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت  محورهای روستایی فیروزه ای کوه خواجه،علی آبادجهانتیغ،اسلام آبادلوتک-دولت آباد، سنجرانی-ملکی،بالاخانه-ساختمان  و  واصلان - شیخ لنگی به اجرا درآمد.

نارویی ضمن تاکید بر ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه ها گفت: سایر محورهای روستایی دارای اولویت منطقه سیستان نیز در اولویت برنامه های اکیپ برای اجرای عملیات روکش آسفالت قراردارد بطوری که پس از تخصیص قیر و مصالح در این زمینه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده است.