شناسهٔ خبر: 109436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب مطرح کرد.

اجرای سامانه روشنایی بزرگراه بناب -عجب شیر بطول ۴ کیلومتر درآذربایجان شرقی

عملیات بازسازی بناب (آذرشرقی).jpg سلیمانی فرد رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ایشهرستان بناب از راه اندازی سامانه روشنایی بزرگراه بناب-عجب شیرجهت کاهش تصادفات دراین محور خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی علی  سلیمانی فرد؛ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب  از راه اندازی سامانه روشنایی بزرگراه بناب-عجب شیر خبر داد و گفت: این پروژه سبب ارتفاع ایمنی و امنیتی و منجر به کاهش تصادفات محور موصوف می شود.

وی گفت :اجرای شانه سازی راه روستایی ینگی کند خانه برق بطول ۴ کیلومتر اتمام وشروع عملیات اجرای روکش آسفالتی راه روستایی خلیلوند چپقلو بطول ۶ کیلومتر در حال اجرا می باشدکه  این پروژه حداکثر در نیمه اول خرداد ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب  از نصب و باز سازی بیش از ۱۰۰ مورد تابلو هشداری و انتظامی و اخباری و اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی و روستایی شهرستان خبر داد.

سلیمانی فرد درادامه از لکه گیری راههای مواصلاتی و روستایی بناب  علیرغم وجود هوای سرد  با آسفالت گرم و سرد لکه گیری واز تعمیر و بازسازی گاردریل های آسیب دیده در راههای مواصلاتی خبر داد و گفت در کنار این عملیات با هدف زیبا سازی و کار جمع آوری نخاله کلیه حریم راههای مواصلاتی شهرستان به اتفاق سازمان های مردم نهاد انجام شده است.

وی درپایان  پاکسازی حریم راهها و پاکسازی زیرگذر ها و حریم راهها و تنقیه پلهای سیل گیر منطقه را از عملکرد این اداره در سال جاری عنوان کرد.