شناسهٔ خبر: 10952 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

وزیر زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی از مصلی امام (ره) بازدید کرد

بازدید از مصلی وزیر زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی عصر روز گذشته از روند ساخت و ساز مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده به همراه هیئت کره‌ای که در راس آن «یو ایل هو» وزیر زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی حضور داشت عصر روز گذشته یکشنبه اول تیرماه از سازه مصلی تهران و روند ساخت و ساز مصلی امام خمینی(ره) بازدید به عمل آوردند.

در ابتدای این دیدار، گزارشی از روند ساخت و ساز این پروژه، مساحت آن و بخش‌های تشکیل دهنده مصلی به هیئت کره‌ای ارائه شد و سپس بازدید میدانی از صحن مصلی و برخی از رواق‌های آن انجام شد؛ در این بازدید علیزاده توضیحاتی را در خصوص روند پیشرفت پروژه ارائه داد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی در این‌باره گفت: این مجموعه بسیار بزرگ در زمینی به مساحت ۲۰۴ هکتار (بیش از دو میلیون مترمربع) در حال ساخت است، در این مجموعه ۶۰۰ هزار متر ساختمان‌های ویژه می‌سازیم و این مجموعه یک فضای مذهبی، فرهنگی، تجاری، علمی، آموزشی و گردشگری به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: همچنین اجتماع میلیونی مردم پایتخت در مراسم‌ مختلف از جمله شرکت در نمازهای اعیاد در این مکان صورت می‌گیرد./

نظر شما