شناسهٔ خبر: 109548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک خبرداد:

حمل افزون بر ۵ هزارو ۳۰۰ متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی شهرستان زهک

index.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک از حمل و جمع آوری بیش از ۵ هزارو ۳۰۰ متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان ظرف مدت ۷۲ساعت( از ۲۴تا۲۶ اردیبهشت ماه سالجاری) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(سیستان و بلوچستان)حامد سروری نیا اظهارداشت: در تداوم طوفان های ۱۲۰ روزه سیستان شاهد شدت گرفتن این پديده در ۲۴ اردیبهشت ماه سالجاری‌ همراه با گرد و خاک شدید در منطقه بودیم تا جایی که سرعت این طوفان های موسمی به ١٠٨ کیلومتر درساعت رسید و این امر سبب انسداد ۱۲ روستا این شهرستان با جمعیتی بیش از ۵ هزارخانوار شد.

وی افزود: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بروز طوفان بلافاصله نیروهای راهداری شمال استان با تجهیزات و امکانات کامل در مسیرهای سیستان مستقر و درکمترین زمان ممکن تمامی مسیرهای مسدود شده ناشی از طوفان را بازگشایی کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک ادامه داد:در این عملیات ۱۰نفر از همکاران این اداره با استفاده از ۵ دستگاه ماشین آلات راهداری به مدت ۷۲ ساعت به صورت شبانه روزی توسط ماشین آلات و همچنین به طور دستی نسبت به جمع آوری و حمل بیش از ۵هزارو ۳۰۰مترمکعب  ماسه بادی از سطح راه های شهرستان زهک اقدام کردند.

سروری نیا تصریح کرد: همکاران راهداری با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی در خدمت مردم هستند و امیدواریم رانندگان با توجه به‌ تداوم طوفان نیز احتیاط کافی برای تردد در جاده‌ها را داشته باشند.