شناسهٔ خبر: 109590 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور افزایش ضریب ایمنی انجام گرفت؛

اجرای عملیات دیوار حائل دوآب –بلده شهرستان نور

مازندران - راهداری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نور از اجرای عملیات خاک ریزی پشت دیوار حائل محور دوآب –بلده این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از  مازندران ،  سید صمد مصطفی نژاد اظهار داشت: محور دو آب –بلده که بر اثر سیل اردیبهشت سال۱۳۹۹ تخریب گردید در سال گذشته با هدف افزايش ضريب ايمني و سلامت كاربران جاده اي  با احداث بیش از ۸۰۰ متر دیوار حائل در ۴ نقطه محور یاد شده ایمن شد. 

مصطفی نژاد افزود: با کمک راهداران پر تلاش و با عنایت به نیاز منطقه و هماهنگی های لازم با اداره کل مقرر گردید خاک ریزی پشت دیوار حائل با استفاده از ماشین آلات راهداری تخت اختیار شهرستان"بلدزر، بیل مکانیکی، بنز مایلر و لودر" انجام گردد که خوشبختانه با ۴۸۰۰ سرویس بار نسبت به اجرای عملیات اقدام شد.

وی خاطر نشان ساخت: شهرستان نور به لحاظ شرايط آب و هوايي مناسب، ساحلي بودن و وجود جنگل هاي انبوه، روستاها و مناطق ييلاقي خوش آب و هوا همواره يكي از نقاط مستعد جهت جذب گردشگرمحسوب گرديده و اين در حالي است كه ميتوان با ايجاد راه هاي روستايي ايمن و مناسب در شهرستان گردشگران زيادي را جذب منطقه كرد.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های استان ۷۴۰ کیلومتر مربوط به شهرستان نور است.