شناسهٔ خبر: 109593 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات صورت گرفت؛

معرفی نفرات برتر سومین جشنواره روابط عمومی‌‌های استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات،‌ برترین‌های سومین جشنواره روابط عمومی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نفرات برتر سومین جشنواره روابط عمومی‌های استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی شدند و خدایار روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع و فرهاد احمدنیا معاونت فنی و نظارت مهندسی و سرپرست روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از آن‌ها تقدیر و تجلیل کردند.

رضا حسین‌زاده از روابط عمومی استان اردبیل، یدالله اسکندری از روابط عمومی استان زنجان، سامان اجلالی از روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، عبدالحسین پور‌سلطانی از روابط عمومی استان کرمان، حمیدرضا رضایی رادفر استان همدان، ایرج پرموز از روابط عمومی استان تهران، هادی نبی‌زاده از روابط عمومی استان گیلان، داود مولایی از روابط عمومی استان یزد به عنوان نفرات برتر جشنواره روابط عمومی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انتخاب شدند.

سومین جشنواره روابط عمومی‌های استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با حضور تمام اعضای خانواده بزرگ روابط عمومی این شرکت در سراسر کشور با بررسی عملکرد یک ساله استان‌ها در هشت محور برگزار شد.

خدایار روان‌بد، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به همکاران، گفت: یکی از وظایف و هنر روابط عمومی‌ها برقراری ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی است که در ارتباط برون سازمانی ضمن اعتماد سازی باید سازمان را به روشنی برای جامعه هدف معرفی و ارزش افزوده ایجاد کرد.

فرهاد احمدنیا نیز در این مراسم ضمن تبریک روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی آمیخته با علم و هنر است و هنر اصلی روابط عمومی ضمن شناخت جامعه هدف معرفی هنرمندانه شرکت به جامعه هدف است.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بنابراین گزارش در پایان این مراسم از سایر همکاران روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، میثم کربلایی سرپرست روابط عمومی، فاطمه حلوایی، امیرحسین جمالی، محمدرضا براتی و مجید قاضی‌پور کارشناسان روابط عمومی و دیگر همکاران روابط عمومی در استان‌ها تقدیر شد.