شناسهٔ خبر: 109606 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک خبر داد:

واگذاری ۲۵ هزار متر مربع زمین برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زهک

مرتضی باغبانی.jpg رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک از واگذاری ۲۵ هزار متر مربع از اراضی این شهرستان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، مرتضی باغبانی سهمیه شهرستان زهک در چهار سال اجرای طرح نهضت ملی مسکن را بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ساخت واحدهای مسکونی این طرح در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر برعهده بنیاد مسکن است، این اداره تاکنون اقدام به واگذاری دو و نیم هکتار( ۲۵ هزار متر مربع) زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت ۱۳۴ واحد مسکونی در سال نخست اجرای طرح نموده است. 

وی با بیان اینکه مشکلی در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زهک وجود ندارد، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در این طرح ۲۰۰ متر زمین برای ساخت ۲ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک برگزاری سه جلسه شورای مسکن، تحویل زمین و نقشه طرح تفکیکی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ارسال نقشه تفکیکی به ادارات آب و فاضلاب و برق برای ارائه خدمات زیربنایی را از جمله مهمترین اقدامات این اداره برای اجرای هر چه سریعتر و بهتر طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ذکر کرد.