شناسهٔ خبر: 109688 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفرمدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان شاهین شهر و میمه انجام پذیرفت؛

رفع مشکلات پروژه‌های تاثیرگذار شهرستان شاهین شهر و میمه / تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر

سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شاهین شهر و میمه روند اجرای پروژه های مهم و تاثیرگذار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین این اداره‌کل در سفر به شهرستان شاهین شهر و میمه از پروژه‌های این شهرستان بازدید بعمل آوردند.  

این بازدید میدانی با همراهی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستانی انجام پذیرفت که در طی آن، جهت تسریع در روند پروژه‌ها تدابیر لازم اتخاذ شد.  

 در این سفر یکروزه طی بازدید از زمین ۴۲ هکتاری شرکت تعاونی کارکنان دولت، مقرر شد پس از توافق مورد نیاز، در خصوص الحاق به محدوده اتخاذ تصمیم شود همچنین پس از بازدید از اراضی ۱۴۷ هکتاری هسا، باهدف تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و پوشش بیشتر جهت اسکان وساخت مسکن در این شهرستان موضوع در دستور کار قرارگرفت تا پس از تطبیق با قوانین، اقدام لازم بمنظور الحاق به محدوده صورت پذیرد.  

در بازدید از عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان شاهین شهر و میمه پس از بررسی مشکلات و رفع موانع اجرایی مقرر شد در اجرای این طرح تسریع تا پیشرفت فیزیکی این پروژه مطابق با برنامه زمانبندی شود.  

گفتنی است: در جلسه‌ای که پس از بازدیدها، برگزار شد ضمن احصا و بررسی مسائل و مشکلات دو پروژه مهم و تاثیرگذار تعاونی مسکن کارکنان دولت و مکان پیشنهادی طرح جهش تولید مسکن، در خصوص نحوه ارتباط و اتصال با نظام مدیریت شهری، توسعه پایدار، خدمات زیرساختی و سرانه جمعیت، تصمیماتی اتخاذ و در راستای رفع موانع و چالش‌ها راهکارهایی ارائه شد.