شناسهٔ خبر: 109704 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

افزایش دو برابری ماشین آلات احداث راه ارتباطی کلور – درام

حیدری - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ماشین آلات و تجهیزات فنی و اجرایی پیمانکاران احداث راه ارتباطی کلور – درام نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید استاندار اردبیل به همراه نماینده شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از پروژه راه ارتباطی در حال احداث کلور – درام با اعلام این مطلب اظهارکرد: نه تنها این پروژه در هیچ مقطعی تعطیل نشده بلکه پیمانکاران با توانی مضاعف در این محور ارتباطی مشغول کارهای عمرانی و اجرایی هستند.

وی گفت: برای تکمیل پروژه های حوزه راه اصلی و بزرگراهی استان منابع ۶۰۰ میلیارد تومانی از طریق فاینانس بانکی تامین شده که ۱۰۰ میلیارد تومان آن از طریق بانک مسکن برای محور ارتباطی کلور – درام اختصاص می یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: با پیگیری استاندار اردبیل، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نماینده جنوب استان در کنار تامین اعتبارات ماده ۵۶ از محل ردیف ملی نیز برای این محور ارتباطی اعتبارات مناسبی تخصیص یافته است.

حیدری افزود: با تلاش و پیگیری پیمانکار قرار است مشکلاتی نظیر معارض و رانش ایجاد شده در مسیر برطرف و در پاسخ به مطالبات مردم جنوب استان این محور شریانی به بهره برداری برسد.

وی گفت: با بازدیدهای مکرری که مسئولان استانی و وزارت راه و شهرسازی انجام می دهند درصدد حل موانع و مشکلات پیش رو هستیم تا در کنار توسعه بزرگراه های استان در جنوب استان اردبیل نیز این محور شریانی هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

در این بازدید نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از تلاش ها و پیگیری های مدیرکل راه و شهرسازی و به ویژه معاونت مهندسی و ساخت این اداره کل که به صورت مستمر پیگیر اجرای این پروژه مهم و ارتباطی هستند قدردانی کرد.

میرغنی نظری اظهار کرد: در بازدید استاندار اردبیل از این محور ارتباطی ارائه برنامه اجرایی از پیمانکار مطالبه شد تا هر چه سریعتر این راه ارتباطی آماده بهره برداری شود.