شناسهٔ خبر: 109715 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای جلفا:

اجرای چند طرح مهم عمرانی در استان آذربایجان شرقی شهرستان جلفا

عملیات راهداری درجلفاآذرشرقی.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جلفا از اجرای چند طرح مهم اجرایی و عمرانی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی ایوب کنگری رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان جلفا گفت: طرح عمرانی زیرسازی و آسفالت راه روستایی نوشیروان در محور هادیشهر_سیه رود بطول ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و بصورت امانی و پیمانی در سال گذشته شروع و به بهره برداری رسید.

وی افزود: بهسازی و تعریض جاده تقاطع روستای داران در محور هادیشهر_سیه رود و همچنین اجرای رفوژ میانی و درختکاری و خاکبرداری با حجم ۵۰۰۰ متر مکعب ترانشه سنگی که بصورت امانی و با مشارکت دهیاری این روستا از جمله طرح هایی است که در سال گذشته صورت گرفت.

کنگری همچنین درادامه گفت: بهسازی راه روستایی گردشگری اشتبین در محور نوار مرزی با حذف پیچ های خطرناک و خاکبرداری ترانشه های سنگی با حجم ۸۰۰۰ متر مکعب که بصورت امانی و با مشارکت شورای روستا از سال گذشته شروع شده و کماکان ادامه دارد.

اجرای عملیات راهداری محوری از جمله شانه سازی در محور جلفا_مرند بطول ۳ کیلومتر و محور هادیشهر_سیه رود و همچنین خط کشی محورهای مواصلاتی شهرستان که جمعا بطول ۱۵۰ کیلومتر و تکمیل تجهیز راهدارخانه بین راهی دره دیز  از جمله طرح هایی است که بصورت امانی توسط این اداره صورت گرفته است.