شناسهٔ خبر: 109728 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد:

تلاش مضاعف راهداری در عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در راه های شریانی مازندران

مازندران - معاون راهداری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت : در راستای ارتقاء ایمنی در محورهای شریانی استان اجرای عملیات بهسازی، لکه گیری ، درزگیری و روکش آسفالت با شتاب مضاعفی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، اسماعیل فولادی گفت: از ابتدای سال تاکنون عملیات لکه گیری ، روکش آسفالت ،درزگیری دربرخی از محور‌های استان ( بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی ) اجرا شده است.

وی ادامه داد : موثرترين شرايط براي حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد كرد و از جمله اهدافي كه اين اداره کل براي دستيابي به آن تلاش مي كند مطالعه و فراهم نمودن طرح هاي لازم براي انجام و اجراي رويه هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت: به منظور تسهيل در امر تردد و افزايش ايمني محورها اجراي عمليات مذکور در محورهای ارتباطی سوادکوه ،کندوان ، هراز و محور کناره در دست اجراست.

وی افزود:جاده ها از جمله اموال عمومي است كه قانون گذار حفظ ، حراست نگهداري ، تعريض و هرگونه فعاليتهاي مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده ، بديهي است ايمن نمودن محورها براي سلامت عبور و مرور و توسعه آتي راهها از اهميت ويژه اي برخوردار است.

وی در پایان از زحمات و تلاش های خالصانه و مجدانه همه راهداران که در تمام طول شبانه روز به ارائه خدمت مشغول ند و همچنین صبوری و متانت و حوصله و تحمل هموطنان عزیزی که متحمل مشقت شده اند تقدیر و تشکر کرد.