شناسهٔ خبر: 109751 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از رابطین روابط عمومی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های خراسان جنوبی

روز ارتباطات و روابط عمومی خراسان جنوبی.jpg مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و تجلیل از رابطین روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در(خراسان جنوبی)، این مراسم صبح روز شنبه در سالن جلسات اداره کل راهداری استان با حضور اسداله جلال زاده مدیرکل و معاونین ادراه کل، رابطین روابط عمومی در شهرستان ها در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در این جلسه با اشاره بر اهمیت بحث روابط عمومی تصریح کرد: مدیران روابط عمومی، بازوان توانمند دستگاه های اجرایی هستند، ضعف روابط عمومی به منزله‌ی ضعف مدیر اداره می باشد، اداراتی قوی هستند که روابط عمومی قوی داشته باشند.

روابط عمومی به عنوان یکی از کانون‌های دوجانبه ارتباط بین مردم و سازمان است و نقش مهمی را جهت آگاه سازی مردم ایفا می کند و به عنوان کانون انتقال، انتشار و بازتاب دهنده اخبار و اطلاعات جهت پویایی سازمان و در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و ارائه گزارشات موثق و مفید از وظایف آن است.

مدیرکل راهداری و حمل و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانها تلقی شده و کسانی که در روابط عمومی تلاش می کنند، باید طوری برنامه ریزی کنند که بتوانند کارهای سازمان را دقیق تر به سمت جلو سوق دهند.

همچنین در این مراسم معاونین اداره کل نیز روز روابط عمومی را تبریک و از فعالیت و تلاش های همکاری در انعکاس اهداف سازمانی رابطین شهرستان ها تقدیر کردند.

در پایان این جلسه از رابطین روابط عمومی ادارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های استان تجلیل به عمل آمد.