شناسهٔ خبر: 109797 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون بنیاد مسکن خبر داد:

اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد به ۶۴ هزار واحد رسید

حمید رضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۶۴ هزار واحد مسکونی شهری نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.

حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص میزان پیشرفت و شروع به کار پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در اراضی تامین و متقاضیان پالایش شده اعلام کرد: بیش از ۱۷۵ هزار واحد زمین به بنیاد مسکن معرفی شد که بررسی این میزان اراضی به منظور الحاق به بافت و یا تغییر کاربری و یا تفکیک در حال انجام است.

معاون بنیاد مسکن همچنین از معرفی ۷۰ هزار نفر متقاضی به بنیاد برای معرفی به پروژه‌های نهضت ملی خبر داد و افزود: از ۷۰ هزار متقاضی معرفی شده ۶۴ هزار نفر به پروژه‌ها معرفی شده‌اند که عملیات اجرایی ۶۴ هزار واحد نیز در مرحله اجرا قرار گرفته است.

احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی شهری با پیشرفت مناسب

سهرابی در خصوص سایر برنامه‌های بنیاد مسکن برای احداث واحدهای مسکونی شهری توضیح داد: احداث ۱۸ هزار و ۵۸۰ واحد در برنامه سال‌جاری بنیاد مسکن قرار دارد که ۱۴ هزار واحد در حال احداث هستند و بخشی از واحدها نیز که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شوند.