شناسهٔ خبر: 109836 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خبر داد:

بازگشایی باند شمالی محور بجنورد به سمت آشخانه در محدوده دوراهی خندقلو حداکثر تا دهم خرداد

خندقلو باند شمالی محور بجنورد به سمت آشخانه که به منظور اجرای عملیات عمرانی و پایدارسازی نشست دوراهی خندقلو مسدود شده بود حداکثر تا دهم خرداد ماه بازگشایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با مسدود شدن باند شمالی محور بجنورد به سمت آشخانه در محدوده دوراهی خندقلو، ترافیک محور بجنورد به سمت آشخانه به باند جنوبی و ترافیک محور آشخانه به سمت بجنورد به محور قدیم بدرانلو انتقال یافته است که با بازگشایی این مسیر در محدوده دوراهی خندقلو، ترافیک پس از تعطیلات نیمه خردادماه و با انجام هماهنگی لازم برای مدت حداکثر ده روز  به باند شمالی به صورت رفت و برگشتی منتقل و پایدار سازی باند جنوبی محور آغاز می شود.

وی افزود: برنامه اولیه اتمام عملیات ایمن سازی و پایدارسازی نشست تا پایان اردیبهشت ماه بود که با توجه به ۳ نوبت بارندگی قابل توجه و ریزش ترانشه ها و عدم امکان فعالیت ماشین آلات سنگین طی چند نوبت، متأسفانه تأخیر حدود ۱۰ روزه به پروژه تحمیل و در برخی ساعات اوج موجب تحمیل تأخیر و ترافیک سنگین در محور قدیم بدرانلو شد.

وی اظهاركرد: گزارش فنی طرح با هدف پیشگیری از موارد مشابه در دست تهیه است زیرا شرایط خاک و توپوگرافی استان لزوم اتخاذ تمهیدات ویژه در پروژه های مشابه توسط پیمانکاران و مشاوران را ایجاب می كند.