شناسهٔ خبر: 109875 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:‌

احداث و تکمیل بیمارستان‌های میاندوآب و سلماس با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد تومان

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از روند احداث و تکمیل بیمارستان‌های میاندوآب و سلماس از تکمیل این پروژه‌ها با اعتبار ۱۴۰۰ میلیاردتومان خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در هفته گذشته بازدیدی از روند احداث بیمارستان‌های در حال احداث استان‌آذربایجان غربی داشته است، گفت: بیمارستان سلماس با ۲۲۸ تخت یکی از بیمارستان‌هایی است که توسط سازمان مجری ساختمان‌ها از سال ۱۳۹۲ در حال ساخت است. این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵۲ هزار و ۳۸۴ مترمربع و در ساختمانی به مساحت ۱۷ هزار و ۱۹ مترمربع در دست ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بیمارستان سلماس در سه طبقه و با هزینه حدود ۵۰۰ میلیاردتومان احداث می‌شود که پیش‌بینی شده تا این بیمارستان که از سال۱۳۹۲  آغاز شده پایان سال مالی ۱۴۰۱ تکمیل شود به و بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در ادامه از آغاز احداث بیمارستان ۳۵۰ تختی میاندوآب خبر داد و گفت: بیمارستان میاندوآب با ۳۵۰ تخت در حال تحکیم بستر و شروع عملیات ساخت اسکلت قرار دارد.

وی ادامه داد: بیمارستان میاندوآب در ۶ طبقه در زمینی به مساحت ۴۸ هزار و ۳۸۷ مترمربع و در ساختمانی به مساحت ۳۶ هزار مترمربع احداث خواهد شد. پیش‌بینی شده که این بیمارستان که احداث آن از سال  ۱۳۹۹ آغاز شده با اعتبار ۹۰۰ میلیاردتومان در سال ۱۴۰۴ تکمیل شود.

گفتنی است، بیمارستان‌های سلماس و میاندوآب از جمله بیمارستان‌هایی هستند که در سفر رییس‌جمهور در هفته ‌آخر اردیبهشت‌ماه امسال (۱۴۰۱) مورد بازدید هیات دولت قرار گرفت.