شناسهٔ خبر: 109897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه :

 آغاز عملیات اجرایی آسفالت محور روستایی کانی میران شهرستان ارومیه

راه روستایی آذربایجان غربی  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه از آغاز عملیات اجرایی آسفالت محور روستایی کانی میران شهرستان ارومیه خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ارسطو شکوهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه گفت : به دنبال مساعد شدن شرایط آب و هوایی و در راستای اجرای طرح آسفالت محورهای روستایی روستاهای بالای ۲۰ خانوار، عملیات قیر پاشی محور روستایی کانی میران شهرستان ارومیه به طول ۷ کیلومتر آغاز شد.

 وی افزود : آسفالت محور فوق الذکر در دو مرحله انجام خواهد شد که در مرحله اول ۳.۵ کیلومتر از محور آسفالت و مابقی محور نیز بعد از اتمام ساخت ابنیه فنی انجام می شود.

 شکوهی از دو محور تکیه - اردو شاهی و درود - تپه ماکو نیز به عنوان دو محور روستایی روستاهای بالای ۲۰ خانوار یاد کرد که به زودی شاهد عملیات اجرایی آسفالت در آنها خواهیم بود.

 وی گفت : تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان ارومیه ۵۱۶ روستا است که از این تعداد ۴۵۰ روستا برخوردار از راه آسفالته است و طبق محاسبات انجام گرفته نزدیک به ۹۶ درصد خانوار روستاهای ۲۰ خانوار این شهرستان از راه آسفالته برخوردار هستند که با اتمام پروژه های متعدد بهسازی و آسفالت محورهای روستایی این درصد رشد خواهد کرد.