شناسهٔ خبر: 109906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خردادماه سالجاری صورت گرفت:

صدور سند مالکیت برای بیش از ۵۵۲ هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان زهک

مرتضی باغبانی.jpg رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک از صدور سند مالکیت برای ۵۵۲ هزار و ۵۹۰ از اراضی این شهرستان بنام دولت در خردادماه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، مرتضی باغبانی اظهار داشت: این اراضی سال چند سال قبل از اداره منابع طبیعی تحویل این اداره گردیده که با تلاش و پیگیری مستمر همکاران ما در استعلام گرفتن از ادارات مربوطه نظیر جهاد کشاورزی،آب و... در سالجاری به نام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن سند صادر شد که این اراضی در صورت لزوم در طرح نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک مستندسازی املاک و اراضی را یکی از راهکارهای حفاظت و صیانت از املاک دولتی عنوان کرد و افزود: بر اساس قانون جامع حدنگار نیز تکلیف ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن، اخذ سند تک برگ از اولویت‌های ابلاغی به این اداره‌ بوده است که در این راستا حداکثر تلاش خود را بکار برده‌ایم.

باغبانی خاطر نشان کرد: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از دیگر نتایج صدور این اسناد است.