شناسهٔ خبر: 110027 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دوازدهمین پروتکل اجلاس گروه کاری همکاری‌های حمل و نقل ایران و روسیه امضا شد

پرچم ایران و روسیه دوازدهمین پروتکل اجلاس گروه کاری همکاری‌های حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه میان معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و معاون وزیر حمل و نقل فدراسیون روسیه امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پس از دیدار امروز (چهارشنبه، چهارم خردادماه) جواد اوجی، وزیر نفت و الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر فدراسیون روسیه و هیئت عالی‌رتبه همراه سه سند همکاری امضا شد.

بر اساس این گزارش، دوازدهمین پروتکل اجلاس گروه کاری همکاری‌های حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه میان شهریار افندی‌زاده، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و دیمتری زوریوف، معاون وزیر حمل و نقل فدراسیون روسیه امضا شد.

جواد اوجی، وزیر نفت کشورمان در دیدار با الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه بر تلاش جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم برای توسعه روابط تجاری با کشور روسیه با همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی دو کشور تأکید کرد.

الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه همکاری‌های ایران و روسیه همه‌جانبه است، گفت: این همکاری‌ها اخیرا از پویایی خاصی برخوردار شده است و ما باید توافق‌های مهمی را که در سطح رؤسای جمهوری ایران و روسیه حاصل شده است، اجرایی کنیم.