شناسهٔ خبر: 110032 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

تلاش برای آغاز عملیات اجرایی پل زنگزور/تقویت و توسعه حمل ونقل میان ایران و عمان/ رفع نقاط حادثه‌خیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران راهساز

جاده تلاش برای آغاز عملیات اجرایی پل زنگزور، تقویت و توسعه حمل ونقل میان ایران و عمان و رفع نقاط حادثه‌خیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران راهساز، مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

 

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه کمربندی پاکدشت به طول ۳۲ کیلومتر

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک روزه خود به پاکدشت از پروژه‌های در حال ساختِ کمربندی و نیز استادیوم ۵۰۰۰ نفری این شهرستان بازدید کرد.

دوازدهمین پروتکل اجلاس گروه کاری همکاری‌های حمل و نقل ایران و روسیه امضا شد

دوازدهمین پروتکل اجلاس گروه کاری همکاری‌های حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه میان معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و معاون وزیر حمل و نقل فدراسیون روسیه امضا شد.

تلاش برای آغاز عملیات اجرایی پل زنگزور

وزیر راه و شهرسازی در مراسم روز ملی آذربایجان از بازسازی جمهوری آذربایجان با همکاری شرکت‌های ایرانی، افزایش حجم ترانزیت دو کشور در پی اتمام پل آستاراچای و تلاش برای آغاز عملیات اجرایی پل زنگزور خبر داد.

تقویت و توسعه حمل ونقل میان ایران و عمان

وزیر راه و شهرسازی به منظور توافق در زمینه های مختلف حمل و نقلی به مسقط سفر کرد.

طرح راهداری محوری در راه‌های استان قزوین آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز اجرای طرح راهداری محوری در راه های این استان خبر داد و گفت:این طرح با استقرار ۲۴تیم عملیاتی راهداری در محورهای مختلف استان اجرا می شود.

رفع نقاط حادثه‌خیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران راهساز

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نقش‌آفرینی خیران راهساز در رفع نقاط حادثه خیز خبر داد و این افراد را سفیران ایمنی خواند.

دستور ویژه وزیر برای پروژه آزاد راه ارومیه- تبریز 

وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از قطعه ۳ آزادراه ارومیه_تبریز گفت: این پروژه سه سال است که متوقف شده اما باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شده و کارهای اجرایی آن آغاز شود.

برگزاری نشست تخصصی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با دانشگاه تهران

اولین نشست تخصصی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با دانشگاه تهران برگزار شد.