شناسهٔ خبر: 110033 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان؛

مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد

سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به آران و بیدگل در جریان سفر یک روزه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان آران و بیدگل، مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی این شهرستان در بازدیدهای میدانی و نشست مشترک با مسئولان مرتبط بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه سفرهای درون استانی خود، جهت بازدید و رسیدگی به مشکلات پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل به این شهرستان عزیمت کرد.  

در این سفر یک روزه که در معیت استاندار اصفهان و با حضور معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت از پروژه‌های حوزه راه و مسکن بازدید بعمل آمد و در محل پروژه ها ضمن شناسایی و بررسی مشکلات و مسائل موجود، راهکارهای لازم جهت رفع موانع و پیشبرد هرچه سریعتر اقدامات ارائه شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این سفر شهرستانی خود از نوار مرزی حائل مابین شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان، محل اتصال کنارگذر آران و بیدگل به کاشان، منطقه مسکونی یحیی‌آباد، شهرک صنعتی سلیمان صباحی و بیمارستان ثامن‌الحجج (ع)، پروژه حسین اباد قاسم اباد، پروژه گرمسار، ابوزید اباد کاشان، نهضت ملی رزلند بازدید بعمل آورد و با حاضرین در محل به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.  

وی در این بازدیدها ضمن احصای آمارها و مسائل و مشکلات، موارد را به منظور پیگیری چابک و تصویب پیشنهادات و راهکارها، در جلسه  شورای مشترک اداری استان و شهرستان آران و بیدگل مطرح کرد.  

 قاری‌قرآن در ادامه سفر خود به شهرستان آران و بیدگل از جاده آران و بیدگل- گرمسار، مجتمع صنعتی فولاد کویر و روند اجرا و تحقق طرح راهبردی تصفیه و بازیافت پساب R&D آن مجتمع، بیمارستان حضرت امام حسن (ع) شهر آران و بیدگل، جاده فخره به کاشان و جاده حسن آباد به قاسم آباد بازدید بعمل آورد.  

وی، همچنین در محل احداث مسکن مهر نوش آباد و طرح نهضت ملی مسکن آران و بیدگل حضور یافت و ضمن تحصیل مسائل و معضلات مطروحه توسط حاضرین، موارد را فی الحال مورد بررسی و پیگیری قرار داد. و در راستای رفع و سامان بخشی معضلات، راهکارهای عملی و اجرایی در این رابطه ارائه کرد.