شناسهٔ خبر: 110155 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد :

آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن دیواندره در جلسه شورای مسکن بررسی شد

جلسه شورای مسکن دیواندره مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از تشکیل جلسه شورای مسکن استان درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دیواندره با حضور استادارکردستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( کردستان) ، عرفان مرادی گفت : برای بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان و به ویژه شهر دیواندره شنبه شب، شورای مسکن استان باحضور دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان و دیگر اعضای شورا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد .

مرادی ادامه داد : از کل برنامه ابلاغی استان ۶۵۰۰ واحد برنامه و تعهد دیواندره است که تعداد۱۰هزارو۳۰۰نفر به سامانه مراجعه و ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد : درشهر دیواندره از مجموع۲۵۰ نفر واجد شرایط که مرحله اول ثبت نام کرده اند، ۱۹۷ نفر واریز وجه داریم که زمین به صورت گروه های ۳ و ۵ نفره به انها واگذار شده است .

مرادی افزود: برای بقیه ثبت نامی ها نیز با توجه به اینکه در داخل شهر زمین وجود ندارد، ۵۰ هکتار زمین از اراضی ملی در مجاورت محدوده شهر شناسایی شده و مراحل الحاق آن در دست اقدام است که لازم است برای تسهیل الحاق این ۵۰هکتار دستگاههای مرتبط جواب استعلامات را هرچه زودتربدهند.

وی هم چنین از پیشرفت بالای ۷۵ درصدی تعداد ۹۰ واحد در حال ساخت در دیواندره خبر داد و گفت :دستگاه های خدمات رسان اقدامات لازم برای اجرای زیرساخت های خدمات زیربنایی را انجام دهند.