شناسهٔ خبر: 110225 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیرو جلسه هماهنگی برنامه‌های حوزه مسکن انجام پذیرفت؛

تسریع در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان با حرکت جهادی

جلسه هماهنگی برنامه های حوزه مسکن استان اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با توجه به تعهدات ایجاد شده برای ساخت مسکن در سطح استان اصفهان می بایست براساس سازو کارهای موجود حرکت جهادی انجام پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در جلسه هماهنگی برنامه های حوزه مسکن، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تشریح آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان، وضعیت تامین زمین و میزان متقاضیان تعیین تکلیف شده، مسائل و مشکلات و چالش های پیش رو در سطح استان اصفهان را به سمع و نظر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی رساند.  

وی پس از اخذ دستورات از سوی وزیر و تاکیدات ایشان مبنی بر تسریع در اجرا، از کارگزارن حوزه مسکن استان اصفهان خواست تا در اجرای فوندانسیون زمین هایی که آماده هستند تسریع شود و اقدامات لازم صورت پذیرد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه رونق بخش مسکن نیازمند تلاش همگانی است اذعان داشت: با توجه به تعهدات ایجاد شده برای ساخت مسکن در سطح استان اصفهان می بایست براساس سازو کارهای موجود حرکت جهادی انجام پذیرد.  

وی تاکید کرد: با توجه به اراضی تامین شده و اقدامات اولیه بعمل آمده در انتخاب سازنده گان تسریع شود تا مراحل اخذ تسهیلات نیز با سرعت پیش برود.  

قاری قرآن با اشاره به چرخه کار برای رسیدن به مرحله اجرا در طرح نهضت ملی مسکن گفت: تمام سعی ما این است تا با مانع زدایی از مسیر تولید مسکن برای حل این مشکل مردم گام برداریم لذا ضروری است در سطح استان اصفهان با حرکت جهادگونه، جهادخانه سازی ایجاد شده را اجرایی و عملیاتی کنیم.