شناسهٔ خبر: 110260 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان؛

تاکید بر تسریع اجرای سیاست‌گذاری‌های حوزه مسکن راه و شهرسازی استان اصفهان

شورای مدیران- اصفهان شوای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان با هدف رفع مسائل و مشکلات کاری حوزه‌های مختلف و هم اندیشی در جهت تسریع امور و آمادگی برای سفر رئیس جمهور و مقام عالی وزارت به استان اصفهان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، معاونین و رؤسای این اداره کل برگزار شد.  

این جلسه با توجه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به استان اصفهان و با هدف احصا مسائل و مشکلات، توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت های موجود تشکیل و تمهیدات لازم جهت آمادگی سفر و بهره مندی حداکثری از حضور هیات دولت به استان اندیشیده شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به برنامه ریزی‌های بعمل آمده و تعیین مسئول هماهنگی امورات مرتبط با سفر اذعان داشت: سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برکات زیادی در حوزه‌های زیرساختی و توسعه ای، راه و مسکن برای استان به ارمغان می‌آورد.  

وی بیان داشت: در این نشست جمع بندی طرح‌ها و پروژه‌های اولویت دار راه و شهرسازی استان انجام پذیرفت و تدارکات لازم جهت پرپایی میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر هیات دولت به اصفهان بعمل آمد.  

قاری قرآن ضمن تاکید بر تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از تمام معاونین این اداره‌کل خواست تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود هر حوزه، معاونت مسکن و ساختمان را حمایت کنند تا اقدامات اجرایی این طرح به بهترین نحو و با سرعت انجام پذیرد.