شناسهٔ خبر: 110284 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ٧٠ درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار    

راه  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: روند اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار ۷۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد و در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سید محسن حمزه‌لو در بازدید از طرح تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار گفت: این ابنیه فنی یکی از تقاطع‌های پرترافیک در مسير کریدور بزرگراهی غرب کشور است که اجرای آن در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود و با تکمیل آن راه ارتباطی شهرستان نقده با بزرگراه ارومیهمهابادمیاندوآب ایمن‌سازی می‌شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ارتقای کیفیت جاده‌های آذربایجان‌غربی به دلیل داشتن پنج پایانه مرزی و سهم بالای منطقه در حمل‌ونقل کالا و مسافر بسیار حائز اهمیت است، افزود: عملیات پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار به عنوان سریعترین طرح راهسازی استان از شهریور سال گذشته آغاز شده و در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد. 

حمزه‌لو با اشاره به اینکه با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی حفاظ لوله نفت ایجاد شده، تصریح کرد: تاکنون ۴٠٠ میلیارد ریال برای ساخت تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار هزینه شده است. 

گفتنی است تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار در قسمت انتهایی سه راهی محمدیار در جنوب آذربايجان‌غربی و تلاقی با کریدور بزرگراهی غرب احداث می‌شود.