شناسهٔ خبر: 110293 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار کرمانشاه؛

باید با رانندگان حادثه آفرین برخورد قاطع کرد

کمیسیون ایمنی راه‌ها - کرمانشاه استاندار کرمانشاه در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه و مدیران عضو این شورا برگزار شد؛ عنوان کرد: کرمانشاه ضمن تبریک به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برای کسب مقام برتر در بین ادارت کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور را تبریک و خدا قوت می گویم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه ضمن تبریک به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برای کسب مقام برتر در بین ادارت کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور را تبریک و خدا قوت می گویم و در تعطیلات پیش رو بی گمان شاهد حضور مسافران زیادی در سطح استان خواهیم بود و دستگاه‌های خدمات رسان از هم اکنون باید برای کنترل ترافیک و کاهش حوادث جاده ای آمادگی لازم را دشته باشند.
امیری مقدم افزود: با توجه به آمار اعلامی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در رفع ۸۰ نقاط پرحادثه تشکر و قدردانی میکنم و باید با خوشبختانه نقاط حادثه‌ساز استان از حدود ۱۰۲ مورد به ۲۲ مورد کاهش پیدا کرده که باید با عزمی جدی نسبت به رفع دیگر نقاط اقدام تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.
استاندار کرمانشاه بر ضرورت سختگیری لازم در صدور گواهی رانندگی برای افراد متقاضی تاکید کرد و گفت: افرادی که برای دریافت گواهینامه اقدام می‌کنند حتما باید هم آموزش کافی ببینند و هم یک آزمون استاندارد از آن‌ها گرفته شود تا در آینده حادثه آفرین نباشند.
امیری مقدم در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت برخورد قاطع با رانندگان حادثه آفرین تاکید کرد و گفت: پلیس باید این رانندگان قانون شکن که جاده ها را ناامن می کنند، شناسایی کند و علاوه‌ بر اعمال جریمه، مدتی آن‌ها را از رانندگی محروم کند و برای آن‌ها آموزش‌های تکمیلی در نظر بگیرد.
امیری مقدم گفت: شهرداری کرمانشاه باید با استفاده از گشت های در اختیار خود نسبت به کنترل تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حریم راه ها اقدام کند تا چهره زیبایی برای ورود های استان کرمانشاه داشته باشیم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم جاده‌ها تاکید کرد و گفت: راهداری باید جلوی ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم راه‌ها را بگیرد و اجازه ندهد افراد سودجو به حقوق عمومی تجاوز کنند.
انتهای پیام/