شناسهٔ خبر: 110338 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد؛

تمهیدات لازم راهداری استان تهران برای ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد

نوروز- مسافران در جاده ها مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از تمهیدات لازم راهداری این استان در ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: در این ایام در بحث روان‌سازی ترافیک این محور نیز تلاش می‌کنیم.

حیدر نوروزی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: ۱۲ پایانه در استان وجود دارد؛ با این حال چهار پایانه غرب، جنوب، شرق و بیهقی از جمله پایانه‌هایی هستند که در حوزه ناوگان اتوبوسی و سواری فعال هستند.

وی با بیان اینکه این چهار پایانه سبب شدند وضعیت حمل و نقلی در حوزه مسافر به خوبی صورت گیرد، عنوان کرد: تا زمانی که مسئولان مربوطه اعلام نکنند، پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با کرونا و دستورالعمل‌های ستاد مرکزی را رعایت می‌کنیم تا برای هموطنان حادثه‌ای رخ ندهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به تعطیلات ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، گفت: در تعطیلات اخیر در محور تهران به سمت قم و حرم حضرت امام خمینی(ره) مراسم ویژه‌ای در این ایام برگزار خواهد شد؛ لذا تمهیدات خاصی برای این مسیرها اندیشیده شده است.

نوروزی از برگزاری جلسات متعدد با مسئولان محلی و معاون استاندار و تاکید استاندار و فرماندهی پلیس راهور خبر داد و اظهار کرد: امروز، چهارشنبه، آخرین هماهنگی را در کمیسیون ایمنی استان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواهیم داشت.

وی ادامه داد: جلسه هماهنگی ویژه شهرستان ری نیز برگزار شد و هماهنگی لازم بین اداره راهداری استان، فرمانده پلیس راه تهران بزرگ و سایر مسئولان مرتبط با بحث امنیت در این محورها صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: در این ایام در بحث روان‌سازی ترافیک محور مذکور نیز گام برمی‌داریم.