شناسهٔ خبر: 110356 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۱۳ هزار تماس با مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی

مدیریت راه ها (2).jpg رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ثبت بیش از ۱۳ هزار تماس از ابتدای سال ۱۴۰۱ با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان جنوبی، هادی بهمنی، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهار کرد : این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای‌ می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها ، وضعیت آب و هوای مسیرها ، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند .

بهمنی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است تصریح کرد : کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند  که در این راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از۱۳ هزارتماس با سامانه مدیریت راه‌های استان برقرار شده است.