شناسهٔ خبر: 110368 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شورای مسکن پیشوا مصوب شد:

پیگیری مسائل مجتمع ۲۷۰۰ واحدی خورشید هشتم پیشوا در اولویت شهرستان

مجتبی صادقی.jpg مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق در سال جدید از برگزاری جلسه سوم شورای مسکن پیشوا با اولویت حل مسائل مسکن مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) : مجتبی صادقی رئیس راه و شهرسازی جنوب شرق گفت: با حضور فرماندار، شهردار و مسئولان شهر پیشوا جلسه سوم شورای مسکن با محوریت حل و فصل مسائل مسکن مهر پروژه خود مالک مجتمع بتن بلوک شرق موسوم به خورشید هشتم خبر داد.

وی گفت: در خصوص مقاوم سازی بلوکها بر اساس گزارش مکتوب شرکت مشاور مقاوم سازان پایون (مشاور ذیصلاح) و تاییدات نظام مهندسی صورتجلسه انجام و موارد اجرایی شروع شد.

صادقی از واگذاری مسجد احداثی و درمانگاه به بهره برداران نیز خبر داد و گفت: در حوزه کاربریهای تأسیسات و تجهیزات شهری مثل ورزشی یا پارکینگ عمومی نیز وفق مقرارت وزارت راه و شهرسازی صورتجلسه تنظیم و در اختیار بهره برداران قرار گرفت.

مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق از بازدید میدانی، تحویل سایت به شهرداری و همچنین تحویل کاربریهای فضای سبز و پارک به شهرداری مذکور خبر داد و گفت: مالکیت این فضاها با دولت بوده و جهت استفاده عمومی تحویل شهرداری پیشوا شده است.

لازم به ذکر است جلسات متعددی برای رفع مشکل مسکن مهر خود مالک هشتم پیشوا تشکیل شده که تاکنون نتایج مثبت خوبی نیز در برداشته است.

صادقی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه جنوب شرق استان تهران ۷ جلسه شورای مسکن در قرچک، پیشوا و ورامین برگزار شده است.