شناسهٔ خبر: 110452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در راه و شهرسازی گلستان برگزار شد

راه و شهرسازی گلستان به مناسبت فرارسيدن سی و سومین سالگرد ارتحال ملكوتي معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و قيام خونين ۱۵ خرداد، مراسمي در اداره كل راه و شهرسازي گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)"   اين مراسم با حضور سرپرست اداره کل ، معاونین و كاركنان راه و شهرسازي در نماز خانه ساختمان شماره یک  با مداحی برادر مقصودلو و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمين "قلم زن" امام جماعت اداره کل  در وصف خصائص اخلاقي شخصيت امام (ره) و سخنرانی مهندس ملک سرپرست اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد .

ملک يكي از اهداف حضرت امام خمینی (ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلام رسیدن مردم به آزادی  و رهاییشان از ستم زمان طاغوت برشمرد و گفت: امروز تلاش همه ما  کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان  باید اهدای آسایش  به مردم شریف استان باشد.

وی افزود: از مهمترین وظایف و تکالیف ما در وزارت راه و شهرسازی امروز اجرای  هرچه بهتر و سریعتر طرح نهضت ملی مسکن است  و انجام احسن و صحیح این تکلیف ، آسایش و آرامش را برای مردم شریف استان به همراه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان  خواست با انجام درست وظایف و مسئولیتهای اداری شان در اجرای این طرح در استان این آسایش و آرامش ذهنی تامین مسکن  را برای مردم شریف استان به نحوی شایسته فراهم کنند.