شناسهٔ خبر: 110501 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی انجام شد؛

بررسی مشکلات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان نایین

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان با نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور پیگیری پروژه‌ها و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان نائین در حوزه راه و شهرسازی با نماینده مردم شریف این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، نشست هم اندیشی علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌ها و طرحهای راه و شهرسازی این شهرستان برگزار شد.   

 در این جلسه که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی این شهرستان و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت. و جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این نشست مشترک را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان نایین عنوان کرد و گفت: این شهرستان ظرفیت های ویژه ای برای ایجاد توسعه پایدار دارد که مستلزم برنامه ریزی دقیق است.  

 وی اذعان داشت: رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف رضایت مردم را در پی دارد که به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.  

قاری‌قرآن افزود: از مسئله تقویت زمینه‌های تعامل میان دستگاه‌ها نباید غافل شد چرا که در صورتی می‌توان موانع اجرایی طرح‌های یک شهرستان را مرتفع و بر مشکلات فائق آمد که تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تعامل، همدلی و هماهنگی خوبی باشند.  

وی ضمن تشریح وضعیت پروژه باند دوم جاده انارک - چوپانان (سه راهی مشجری) گفت: احداث و تکمیل باند دوم این مسیر یکی از اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بوده لذا حل مشکلات اعتباری آن بسیار حائز اهمیت است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان یکی از اهداف این اداره‌کل را تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد و گفت: رونق بخش مسکن نیازمند تلاش همگانی است لذا می بایست براساس ساز و کارهای موجود حرکت جهادی انجام پذیرد.  

وی به برنامه‌ريزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن در روند اجرايی پروژه‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامی دست اندركاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.  

گفتنی است؛ در این نشست مباحثی پیرامون  تامین قیر نایین و خوروبیابانک، الحاق در فرخی، اجرای احکام صادره مبنی بر رفع تصرفات اراضی در شهرستان و مسکن محرومین مطرح و مورد بررسی قرارگرفت و در این خصوص اتخاذ تصمیم شد.